reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Kolář

Peter Kolář

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som človek snívajúci, plánujúci ale zároveň žijúci pevne oboma nohami na zemi :) ...teda dúfam... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Dotkol som sa mesta

Peter Kolář

Dotkol som sa mesta

Na podnet mojej známej som sa cez víkend vybral s kamarátkou na bratislavskú akciu, na ktorej sa počas niekoľkých dní dalo všeličo absolvovať. Či už návšteva Magistrátu hlavného mesta, divadla P.O. Hviezdoslava, prípadne rôzne hudobné a folklórne akcie, priehladky mesta, otvorenie promenády pred novovybudovaným centrom Eurovea a kopec ďalšieho. Bolo si len treba vybrať podľa chuti. Všetko sa to hádam ani nedalo absolvovať.

  • 27. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Skúšky z lások

Peter Kolář

Skúšky z lások

Tak ako sa spieva v jednej pesničke, že skúšky z lások sú bez známok, je to úplná pravda. Majú svoju cenu, prinášajú určité obete, ale vo väčšine prípadov sa oplatia a už vôbec nikto nezainteresovaný by ich nemal hodnotiť. Nie každému sa naskytne možnosť odísť na niekoľko mesačnú služobnú cestu asi mesiac po tom, ako si začnete úplne nový vzťah, ktorý vás natoľko pochytí, že si myslíte, že to je ten pravý – doživotný. Samozrejme, doživotných vzťahov nie je veľa a ani tem môj nebol výnimkou.

  • 23. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 728x
  • 7
Aký je rozdiel medzi starým sedanom a novým Ferrari?

Peter Kolář

Aký je rozdiel medzi starým sedanom a novým Ferrari?

Cez víkend, ako sa u mladých ľudí patrí, išiel som s kamarátom Marekom do mesta. Dôvodom bolo samozrejme dačo pochľastať. Nohy a smäd nás zaviedli na Hlavné námestie na vianočné trhy. Zakotvili sme pri osvedčenom stánku s punčom, vareným vínom a kadejakým jedlom. Kúpili sme si z každého druhu a aby sme nikomu nezavadzali, opreli sme sa o zatvorený stánok a na jeho pult sme si zložili obrovský nákup.

  • 2. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
Croatian Tour

Peter Kolář

Croatian Tour

Pre letnú dovolenku som si, spolu s kamarátmi a kamarátkami, vybral ostrov Brač. Prečo zrovna ostrov? Pripadalo mi, že keď naň nevedú žiadne cesty a dá sa tam dostať len loďou v určitých intervaloch, teda logicky je tam menej ľudí a teda je tam vačší pokoj. Moja úvaha sa mi celkom potvrdila a bol som týmto miestom tak nadšený, že vám ho musím trochu priblížiť.

  • 1. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu